Κυριακή 23 Απριλίου 2017

3ήμερη εκδρομή σε Τρίκαλα, λίμνη Πλαστήρα, Ελάτη, Περτούλι & Μετέωρα

Πραγματοποιήθηκε στις 20, 21 & 22 Απρ. 2017 3ήμερη εκδρομή που οργάνωσε το Παράρτημα Ναυπλίου της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού σε συνεργασία με το αντίστοιχο της Κορίνθου σε Τρίκαλα, λίμνη Πλαστήρα, Ελάτη, Περτούλι & Μετέωρα.

Την 1η ημέρα αναχωρήσαμε το πρωί από το Ναύπλιο και νωρίς το μεσημέρι ξεκινήσαμε την περιήγησή μας στο καταπράσινο τοπίο της λίμνης ΠΛΑΣΤΗΡΑ

με πρώτη επίσκεψη και ξενάγηση στην εντυπωσιακή Μονή ΚΟΡΩΝΗΣ σε υψόμετρο 800μ.

Στη συνέχεια γευματίσαμε στην πλαζ ΛΑΜΠΕΡΟΥ, δίπλα στη λίμνη

και κατόπιν περπατήσαμε και φωτογραφηθήκαμε στο μήκους 220μ. ΦΡΑΓΜΑ της λίμνης.

Συνεχίσαμε την διαδρομή μας βλέποντας γραφικά χωριά και νωρίς το απόγευμα φτάσαμε στα πανέμορφα ΤΡΙΚΑΛΑ, τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο μας δίπλα στο ποτάμι και περπατήσαμε στην όμορφη πόλη, ενώ το βράδυ τιμήσαμε (ανάλογα με την όρεξη του καθενός) τα όμορφα ταβερνάκια στους πεζόδρομούς της.

Την 2η ημέρα επισκεφτήκαμε τη Σ.Μ.Υ. και το στρατιωτικό  μουσείο της, όπου εκτίθεται η αυθεντική Πολεμική Σημαία του 5ου Συντάγματος Πεζικού των Θεσσαλών που κυμάτιζε περήφανα, και δεν υπεστάλη ποτέ, στο Ύψωμα 731.

Η ζεστή υποδοχή και η συμπεριφορά του Υποδιοικητού της, αλλά και του υπευθύνου των Δημοσίων Σχέσεων (παρά το πένθος για την απώλεια τριών συναδέλφων Θεσσαλών στην πτώση του ελικοπτέρου που είχε συμβεί) μας συγκίνησε.

Κατόπιν ξεκινήσαμε για τα χωριά του Κόζιακα. Πρώτα φτάσαμε στη πανέμορφη ΠΥΛΗ, όπου επισκεφτήκαμε και ξεναγηθήκαμε στη Βυζαντινή εκκλησία ΠΟΡΤΑ ΠΑΝΑΓΙΑ

και φωτογραφηθήκαμε στη πέτρινη γέφυρα του ΑΓ. ΒΗΣΣΑΡΙΩΝΑ.

Το μεσημέρι γευματίσαμε στην ΕΛΑΤΗ, μέσα στα έλατα, συνεχίσαμε για το ΝΕΡΑΪΔΟΧΩΡΙ και μετά τον καφέ στο γραφικό ΠΕΡΤΟΥΛΙ, σε υψόμετρο 1050μ.

επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο. Το απόγευμα υπήρξε χρόνος ελεύθερος για μια βόλτα στην παλιά πόλη, στη συνοικία Βαρούσι, στο Κουρσούμ Τζαμί  με τον μολυβδοσκέπαστο θόλο και στο φρούριο με το ρολόι, σήμα κατατεθέν της πόλης.

Την 3η ημέρα αναχωρήσαμε για τα ΜΕΤΕΩΡΑ, ένα μοναδικό παγκοσμίως φαινόμενο με τους βράχους να κοσμούνται από διάσπαρτες μονές που φαίνονται να αιωρούνται, όπου επισκεφθήκαμε και ξεναγηθήκαμε σε δύο από τις πιο αξιόλογες μονές, του ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΕΤΕΩΡΟΥ και του ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ.

Επιστρέφοντας είδαμε στην Αγία Κυριακή το Μνημείο προς τιμή των πεσόντων Θεσσαλών πολεμιστών στο ύψωμα 731 και με ενδιάμεσες στάσεις φτάσαμε στο Ναύπλιο το βράδυ.

Ο οδηγός μας ήταν πολύ προσεκτικός και έμπειρος

και όλοι οι εκδρομείς γεμάτοι καλή διάθεση και όρεξη για να δούμε όσα περισσότερα μπορούσαμε, να χαρούμε και να ξεφύγουμε από την καθημερινότητα.

Ανανεώσαμε δε το ραντεβού μας για την επόμενη εκδρομή ώστε να ανακαλύψουμε και άλλες όμορφες περιοχές της πατρίδας μας.